vrijdag 4 mei 2007

Serieel beeld periode 2

Serieel beel periode 2:
Voor deze periode moesten we uiteindelijk een filmpje maken. Maar eerst moesten we prullenbakken gaan fotograferen, daar er eentje uitkiezen de inhoud mee nemen en die ook weer fotograferen. Zodat je uiteindelijk misschien op een idee zou komen voor een filmpje. Ik had een prullenbak bij het sportveld genomen. Je zou denken daar lopen allemaal gezonde mensen rond, dus niet! Veel chips zakjes, frisdranken, cup a soup, snoep enz. zat er in de prullenbak. Ik ben ook nog gaan onderzoeken hoeveel calorieen er in die producten zaten die in die prullenbak zaten. Om te kijken of sommige dingen toch misschien ongezonder zijn dan ze lijken of andersom. Uiteindelijk heb ik een filmpje gemaakt van iemand die een nachtmerrie heeft, je ziet diegene woelen in zijn slaap. Dan zie je wat diegene droomt (in het zwart wit) dat hij dus heel veel gaat eten. Uiteindelijk schrikt deze persoon wakker is opgelucht dat het een droom is en gaat aan een gezond ontbijt. Ik heb gekozen voor een omschrijving omdat de foto's die ik heb niet zo leuk zijn voor op mijn weblog vind ik. Foto's van prullenbakken en het filmpje.. tja dat is ook niet echt iets geworden waar ik tevree mee was..
Eindcijfer: 6

Geen opmerkingen: