vrijdag 4 mei 2007

Beeld en concept periode 2

Beeld en concept periode 2:
Bij deze opdracht moesten we alles opmeten van onze kamer, of de kamer waar je, je het fijnst in voelde. De maten van alles kijken naar de kleuren enz. daar moest je dan een pakket van maken, zodat als een ander het zou zien deze precies zou begrijpen hoe jou kamer in elkaar zou zitten. Want na 4 weken gingen we ruilen en mocht je wat met iemand anders zijn kamer doen. Dit mocht zo gek zijn als je zelf maar wil.
Dit is mijn pakket/bundel geworden:
De voorkant van mijn bunel begon met mijn deur open zodat je in mijn kamer kon kijken:
Bovenaanzicht:
Zijaanzicht:
Zijaanzicht:
Vanaf de kant van het bed:
Vanaf de kant van het raam:
De kleuren van mijn kamer:
Foto's van mijn kamer:

En als je alles hebt gezien de gesloten deur:
De maten enz. zaten ook nog in de bundel verwerkt alleen dit is niet echt boeiend voor op de weblog.
Het 2e gedeelte van de opdracht iets bedenken om in iemand anders kamer te maken. Ik heb een soort 'hokje' gemaakt uitlopend, eigenlijk van soort negatief (zwart,smal en kleine stukjes spiegel zodat je jezelf niet helemaal ziet) naar positief (wit, breder en grote spiegel zodat je jezelf helemaal kunt zien). Dit heb ik zo gemaakt zodat het in de kamer die ik had gekozen paste.
Hier een aantal foto's van de maquette die ik had gemaakt:

Bovenaanzicht:
Vanuit de ingang:
Bovenaf en zijkant:

Eindcijfer: 7

Geen opmerkingen: