vrijdag 4 mei 2007

Serieel beeld periode 3

Serieel beeld periode 3:
De opdracht was gesprek. Je kon daarbij bedenken waar jij aan dacht. Ik dacht aan het biechten, dus ben ik eerst naar de kerk gegaan om foto's te nemen.
Aantal foto's uit de kerk:




Omdat ik zelf niet snel zou gaan biechten heb ik een aantal andere dingen bedacht die je kan doen zoals: een brief schrijven en deze vervolgens verbranden:






In je dagboek schrijven:
Door het bos gaan lopen en het daar hardop eruit gooien:

Of op het strand:






Daarna voel je, je vrij en opgelucht alsof er een last van je af is gevallen:


Vervolgens ben ik deze foto's op verschillende manieren gaan bewerken. Het lichaam en de kerk samen:



De brief die verbrand word en het lichaam samen:






Het strand en het lichaam samen:
bij deze foto's krijg je meer het buiten gevoel dus echt die vrijheid:






Hier meer een bekrompen en binnen gevoel alsof je opgesloten zit. (dus als je, je hart niet niet hebt gelucht).


Eindcijfer: 8

Geen opmerkingen: