maandag 9 maart 2009

Zitobject deel 2

Zitobject deel 2:
Het produceren van mijn zitobject. Ik ben op zoek gegaan naar bedrijven die mij konden helpen om mijn ontwerp te realiseren. Als eerste ben ik langs Jacobse in Goes geweest, ik heb gevraagd of zij ook meubels maakten.
Diegene heeft me toen doorverwezen naar Habitouch en Pronova. Als eerste ben ik bij Habitouch op gesprek geweest om mijn ontwerp door te spreken over de mogelijkheden. Vervolgens ben ik bij Pronova geweest voor de realistatie.
Ik had besloten om het Zitobject te maken van Bamboe hout. Daar zit een mooi lijnenspel in wat mee kan lopen bij mijn ontwerp.
Zie hier het productieproces:





En natuurlijk het eindresultaat:





Mede mogelijk gemaakt door:
Pronova
Dirk Dronkersweg 18
4462 GA Goes
Habitouch
studio voor architectuur en vormgeving
Amundsenweg 51
4462 GP Goes

Geen opmerkingen: