zaterdag 15 september 2007

Basale Uitvoeringstechniek

De opdracht:

Een scheve toren maken van papier, in het vervolg van de opdracht is het de bedoeling dat er ook echt iemand op de toren moet kunnen staan. Je gaat kijken naar de ruimte waar jou toren geplaatst wordt. Dus hoe hoog de toren moet worden enz. Hier de torens die ik van papier heb gemaakt, met daarnaast het mannetje zodat je ongeveer kunt zien hoe hoog de torens zouden zijn:















Op deze torens ben ik verder gegaan, ik heb nog een aantal kleine aanpassingen gedaan zoals je kunt zien:



Uiteindelijk moesten we de toren in metaal of hout gaan maken, ik gekozen voor hout. Ik wilde de toren zo maken dat deze ook echt ALLEEN maar uit hout zou bestaan. Dus de verbindingen zitten ook allemaal met hout pinnen vast. Hier wat foto's van de toren op de plaats waar hij moest komen:


Eindcijfer: 7,5

Geen opmerkingen: