donderdag 19 juli 2007

3-D beelonderzoek periode 3

3-D Beeldonderzoek periode 3
Bij deze opdracht was het de bedoeling dat je een nieuw soepverkooppunt bedacht. Je moest er eerst een paar bedenken en vervolgens 3 voorleggen aan de klas. Dan gingen we stemmen en kijken welke het meest uitdagend en ontwerpend zou zijn. Uiteindelijk ben ik er op gekomen om een soepverkooppunt te maken voor ruiters op het strand. Ze kunnen eigenlijk nooit ergens wat gaan eten of drinken omdat ze met hun paard zitten. Daarom heb ik een soeptent bedacht met daaronder de mogelijkheid om de paarden te stallen. Als eerste ben ik begonnen met verschillende proefjes te maken in 3-D (die had ik perongelijk weg gegooid zonder er foto's van te nemen slim, slim..) Uiteindelijk moest er een maquette gemaakt worden op schaal, ook de dikte moest overeenkomen. Ik heb de maquette op het strand geplaatst en er foto's van genomen. Dit is het resultaat:

Eindcijfer: 7

Geen opmerkingen: